Klantenservice

Onbezorgd in Hellendoorn, daar gaan we met z'n allen voor! Op deze pagina vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Je kunt ook onze helpdesk raadplegen.

Mocht je er onverwacht online niet uitkomen, gebruik dan onderstaand contactformulier. Wij trachten alle binnengekomen vragen binnen 48 uur te beantwoorden. 

U kunt de datum van uw ticket wijzigen tot uiterlijk aan het tijdslot van uw bezoek. Daarna niet meer. 

U kunt met uw originele ordernummer en e-mailadres de datum van uw bezoek wijzigen via deze link.  

Voor het veranderen van uw bezoekdag zijn wijzigingskosten van toepassing. De wijzigingskosten bestaan uit 2 euro administratiekosten per ticket en kunnen oplopen tot 5 euro per ticket. Het exacte bedrag dat u aan wijzigingskosten betaalt is afhankelijk van het soort ticket dat u heeft en de dagprijs van uw nieuwe bezoekdatum.

Lees meer....

Er kan alleen met pin betaald worden op het park. 

Toch liever met contant geld betalen? Bij de Informatiebalie kunt u eenmalig een gratis giftcard opladen met contant geld. Het resterende tegoed krijgt u contant terug wanneer u de pas weer inlevert bij de Informatiebalie.

 

Lees meer....

Kunnen mijn entreetickets vanaf mijn mobiel worden gescand?

Ja dat is mogelijk. Let op dat u de helderheid van uw telefoon maximaal zet en goed bent ingezoomd op de barcode. Screenshots of foto's kunnen niet gescand worden. Om de doorstroom te bevorderen raden wij aan uw tickets geprint mee te nemen. 

Tip: na het afronden van uw bestelling heeft u de mogelijkheid onze 'Tap app' te downloaden. Download de app en voeg de tickets toe in de app om snel door te kunnen bij de entree

Lees meer...

Kunt u niet via de gewone ingang van attracties naar binnen? Dan mag u bij veel attracties via een speciale ingang naar binnen. Daarvoor heeft u een uitgangspas nodig. Deze kunt u halen bij de Informatiebalie. Voor de uitgangspas betaalt u €10,- borg. De borg krijgt u terug wanneer u de pas inlevert.

Wij geven alleen een uitgangspas aan mensen die kunnen laten zien dat ze het nodig hebben. Bijvoorbeeld met een autipas, mindervalidekaart of doktersverklaring. 

-    De uitgangspas is geen voorrangspas. Soms moet u wachten bij attracties. 
-    Bij de Dino Sky Pedalo en de Rioolrat kunt u de uitgangspas niet gebruiken.

-    U mag maximaal drie extra personen meenemen.

-    Personen in rolstoel of met zichtbare beperking hebben geen uitgangspas nodig.

-    Als alle uitgangspassen gebruikt worden, kunt u geen uitgangspas krijgen.

Lees meer...

U hoeft geen reservering te maken met een flexticket (ticket zonder datum) die u in onze eigen ticketshop heeft aangeschaft. Abonnementhouders hoeven ook geen dag te reserveren. 

Tickets op datum kunnen alleen op de gereserveerde dag dit ticket gebruiken, vooraf gekochte tickets via externe ticketaanbieders dienen ook een dag te reserveren.

Lees Meer...

Wij verhuren geen wandelwagens, buggy’s of bolderkarren. Het is wel toegestaan uw eigen wandelwagen, buggy of bolderkar mee te nemen.

Wij lenen wel rolstoelen uit. U betaalt hiervoor €10,- borg bij de winkel naast de entree, dit bedrag krijgt u terug bij inlevering van de rolstoel. De rolstoelen kunnen niet vooraf gereserveerd worden, er zijn een beperkt aantal rolstoelen beschikbaar.

 

Lees Meer...

contact & gegevens

Avonturenpark Hellendoorn
Luttenbergerweg 22
7447 PB Hellendoorn

Telefoon: 0548-234123 (10:30 - 16:00)
Email : info(at)avonturenpark.nl

Ons kantoor is gesloten van vrijdag 20 december 2024 tot maandag 6 januari 2025.

KVK: 34169172
BTW: 8103.75.837.B01

Vragen of opmerkingen?  Je kunt ook onze helpdesk raadplegen of bekijk de antwoorden op veelgestelde vragen in de FAQ.  Mocht je er onverwacht online niet uitkomen, gebruik dan onderstaand contactformulier. Wij proberen alle binnengekomen vragen binnen 48 uur te beantwoorden.